Торговий центр оснащений сучасними системами кондиціонування, вентиляції та опалення, безкоштовним паркінгом на 250 машин і складськими приміщеннями. Виконавши якісний підбір операторів ринку, був створений унікальний ТЦ, де кожен орендар зайняв свій осередок асортиментної мозаїки, а всі вони разом забезпечують максимальну повноту пропозицій для покупця.
Концепція ТЦ «MARK» розроблена на основі досліджень ринку торгової нерухомості, а також аналізу товарів і товарних груп. ТЦ за форматом, місцем розташування і призначенням є спеціалізованим торговельним центром і дозволяє охопити торгову зону радіусом до 15км. Зона охоплення: пішки - 115 343 м2 на машині (15 хвилин) - 415 864 м2.
Місцезнаходження ТЦ характерно великим транспортним потоком. Цільова аудиторія розрахована, переважно, на покупців «середнього +» і вищим рівнем доходу, новоселів і людей з активною життєвою позицією. Основна ідея ТЦ «MARK» - гідна якість за доступною ціною, все від виробників та імпортерів.