Як швидко перевести власний бізнес в режим он-лайн без збитків?

На сьогодні переведення бізнесу в режим он-лайн є пріоритетним вибором більшості підприємств. Можливість збільшення цільової аудиторії, якісно новий вигляд презентації продукції та знищення територіальних кордонів зробили Інтернет бізнес потужним інструментом для отримання швидких доходів, як на вітчизняному, так і на міжнародному ринку.

 Однією з найбільш універсальних галузей для швидкого переведення власної справи в режим он-лайн надалі залишається меблева сфера. Саме декори, меблі та інші предмети інтер’єру є групою товарів де особливе значення відіграють графічні та інформаційні дані. Як результат, за допомогою web-ресурсів, потенційні Клієнти можуть в максимально зручному форматі переглянути каталоги пропозицій та знайти свій ідеальний предмет інтер’єру. 

Для того, щоб перехід бізнесу с фізичних точок продажу в режим он-лайн відбувся без збитків для підприємства варто дотримуватися плану поетапного переходу в зону Інтернет торгівлі. 

Основними етапами переходу бізнесу в режим он-лайн є: 

Створення сайту

 Інтернет магазин є пріоритетним вибором для успішних салонів та магазинів. Завдяки зручній та зрозумілій структурі сайту з акцентом на фотогалерею, потенційні покупці можуть в максимально зручному форматі підтверджувати запит на купівлю меблів з будь-якої точки країні. У тому випадку, якщо салон не володіє потрібним бюджетом для створення он-лайн торгівельного майданчика, оптимальним вибором стане сайт-каталог. Ззовні такий сайт виглядатиме, як Інтернет магазин, але замість кнопки купити Клієнти побачать форму зворотнього зв’язку. Не менш важливим етапом є інформатизація Клієнтів. Для цього кращим варіантом стане створення кнопки Блог з порадами для правильного вибору меблів в залежності від інтер’єрного рішення в приміщенні. Крім того, варто пам’ятати про відмінну якість графічного контенту. Професійні фотоматеріали з можливістю наближення та з точним описом кожної одиниці продукції стануть гарантом початку швидких продажів в мережі.

Соціальні мережі 

На сьогодні, соціальні мережі є сучасним майданчиком для організації якісної реклами товарів або послуг. У випадку з предметами інтер’єру, такі соціальні мережі, як Facebook та Instagram дозволяють щоденно мотивувати потенційних покупців на замовлення товарів. Для цього варто залучати професійних Інтернет маркетологів, які будуть «правильно» розміщувати продаючий графічний контент, актуальні інформаційні пости про нові надходження товарів, а також швидко надавати відповіді на всі запитання Клієнтів. Велика кількість друзів та підписників та щоденна «активність» соціальних сторінок стануть не тільки потужним механізмом для збільшення продажів, але й сучасним інструментом для закріплення бізнес позицій салону меблів в Інтернеті. 

Оголошення

Окрім створення сайту та соціальних сторінок, провідні маркетологи рекомендують створювати оголошення про продаж товарів зі знижками на популярних торгівельних майданчиків. Таке рішення дозволить не тільки додатково прорекламувати продукцію, але й збільшить кількість переходів на сайт компанії, а отже буде впливати на пошукове просування Інтернет магазину з технічної точки зору. 

Поетапна реалізація етапів переходу з офф-лайну в режим он-лайн дозволить швидко адаптуватися під сучасні IT технології та кількісно збільшити цільову аудиторію потенційних Клієнтів. 

Оцінити ефективність поступового переходу компанії в режим он-лайн Ви можете на прикладі Центру меблів та Інтер’єру «MARK». Для наших Клієнтів ми пропонуємо не тільки зручний сайт з яскравою фотогалереєю, але й консалтингову підтримку кожного Клієнта, який здійснює купівлю меблів через соціальні мережі або наш сайт. Крім того, для заохочення он-лайн покупок ми пропонуємо нашим Клієнтам різні знижки та подарункові сертифікати, які роблять Інтернет шопінг не тільки зручним, але й максимально приємним. 

Переходьте в режим он-лайн та насолоджуйтеся всіма перевагами Інтернет бізнесу без збитків разом з Центром меблів та Інтер’єру «МАРК» у Львові (mark-lviv.com.ua).